Retourneren
Retourneren
Het retourneren van producten bij The Green Lady is eenvoudig en transparant. Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je het product binnen een 14 dagen na ontvangst retourneren. Meld je retour online door contact op te nemen via info@thegreenlady.nl. Op onze pagina vind je de retourvoorwaarden en een stapsgewijze uitleg over hoe je jouw product kunt retourneren. Heb je toch nog vragen over het retourneringsproces of andere zaken? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons via info@thegreenlady.nl of via onze handige chatbox. We helpen je graag verder.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten verschillen per pakketservice dus raadpleeg voor tarieven de website van de pakketservice waar je gebruik van wilt maken.
Stap 1
Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan door een mail te sturen naar info@thegreenlady.nl. Onze klantenservice stuurt vervolgens de benodigde instructies voor het terugsturen van de artikel(en).
Stap 2
Verpak de items zorgvuldig in de onbeschadigde originele verpakking en stuur het pakket binnen 14 dagen naar het aangegeven retouradres. Het is belangrijk om de items in dezelfde staat te retourneren als waarin je ze hebt ontvangen.
Stap 3
We houden je via e-mail op de hoogte blijven van de status van je retourzending. Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort.
Lees meer over ons retourbeleid
Retourneren kan door binnen 14 dagen na ontvangst je retour online aan te melden via een mail te sturen naar info@thegreenlady.nl. Onze klantenservice neemt vervolgens contact met je op over het proces om je artikel(en) terug te sturen.
Bij The Green Lady begrijpen we dat retourneren soms onvermijdelijk is. Daarom hebben we een eenvoudig en milieuvriendelijk retourbeleid voor onze interieuritems.
Voor reguliere pakketten bieden we je de mogelijkheid om ze zelf terug te sturen zodra je een reactie terug hebt ontvangen via de mail. We geloven in verantwoordelijkheid nemen voor het milieu, daarom zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening. Op deze manier streven we ernaar om de milieubelasting tot een minimum te beperken. De verzendkosten hiervoor zijn afhankelijk van welke pakketvervoerder je gebruik van wilt maken dit mag u zelf bepalen. Raadpleeg hiervoor de desbetreffende websites van de vervoerders zelf.
Voor grote pakketten die met onze premium (meubel)service zijn geleverd, nemen we het retourproces graag uit handen. We komen de interieuritems op dezelfde zorgvuldige wijze bij je ophalen. Hier huren wij een extern transportbedrijf voor in. De kosten hiervan kunnen erg variëren, vanaf €40,- tot ongeveer €200,-. Dit is afhankelijk van het product en de plaats waar naartoe gereden moet worden.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag exclusief de retourkosten en voorgaande bezorgkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is in – indien redelijkerwijze mogelijk – de originele verpakking.
Producten die je wilt retourneren kunnen alleen worden teruggenomen in de originele verpakking en in originele, onbeschadigde staat. Mocht het product kapot zijn of beschadigd afgeleverd zijn, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op per email via info@thegreenlady.nl . Vergeet niet het bestelnummer en artikelnummer in je bericht te vermelden.
Voor kleine pakketten bieden we je de optie om deze zelf terug te sturen zodra je de retourbon hebt ontvangen. Wij hechten waarde aan verantwoordelijkheid voor het milieu, en daarom zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening. Op deze manier proberen we de milieubelasting tot een minimum te beperken. De verzendkosten hiervoor zijn afhankelijk van welke pakketvervoerder je gebruik van wilt maken dit mag u zelf bepalen. Raadpleeg hiervoor de desbetreffende websites van de vervoerders zelf.
Voor grote pakketten, geleverd met onze premium meubelservice, nemen we graag het retourproces van je over. We halen de meubels op dezelfde zorgvuldige wijze bij je op. U kunt uw producten retour laten halen. Hier huren wij een extern transportbedrijf voor in. De kosten hiervan kunnen erg variëren, vanaf €40,- tot ongeveer €200,-. Dit is afhankelijk van het product en de plaats waar naartoe gereden moet worden.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag exclusief de retourkosten en voorgaande bezorgkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is in – indien redelijkerwijze mogelijk – de originele verpakking.
Mocht het door jou ontvangen product kapot of beschadigd zijn of foutief afgeleverd zijn, dan vragen wij je om z.s.m. binnen 48 uur contact met ons op te nemen per email via info@thegreenlady.nl . Vergeet niet het bestelnummer en artikelnummer aan je bericht toe te voegen.
Natuurlijk, we begrijpen dat je de verpakking hebt geopend om het artikel te bekijken. Het is geen probleem om je bestelling te retourneren, maar zorg ervoor dat het artikel wordt teruggestuurd in de onbeschadigde originele verpakking.
Voor een snelle en correcte afhandeling van je retourzending is het volgende van belang:
- Je mag je aankopen kosteloos binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden van opgave retourneren en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.
- Verstuur de producten die retour zijn aangemeld met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking. Je mag onze producten thuis voelen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt.
- Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat door het gebruik van een product, kunnen we kosten in rekening brengen.
- De herroepingstermijn vervalt 14 dagen nadat het product fysiek geleverd is (bij jou of iemand die de bestelling voor je aanneemt of aan heeft genomen).
- Na het aanmelden/doorgeven van je retour via de mail, ontvang je van ons de benodigde instructies voor een snelle verwerking van je retour in ons magazijn of dat van het merk. Zorg er in dat geval voor dat we het product met een duidelijke retourmelding binnen 14 dagen na levering ontvangen. Houd er rekening mee dat het risico voor de terugzending bij jou als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit jouw risico. Wij raden je daarom aan (bij hogere orderwaarde) jouw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.
- Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.
- Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Je kunt je bestelling nog annuleren wanneer deze nog niet betaald is. Heb je je bestelling al wel betaald, maar wilt het toch annuleren? Geeft dit dan z.s.m. (binnen 8 uur) door aan onze klantenservice dit kan door een mail te sturen naar info@thegreenlady.nl geef hierbij jouw bestelnummer door. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen.