Verzending
Levertijd
The Green Lady streeft ernaar jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Tenzij anders staat vermeld in de productinformatie. We sturen je een email wanneer je bestelling is afgerond. We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
Enkele dagen voor jouw bestelling wordt afgeleverd zal er automatisch een Track & Trace-link naar jou worden verzonden. Met deze link kun je je bestelling nauwlettend volgen.
Je bestelling kan op twee manieren bij jou worden afgeleverd:
- Standaard bezorging
- Premium bezorging grote pakketten (meubels, stoelen, tafels etc.)
Standaard bezorgingen
Bij verzending vanuit ons magazijn of dat van het merk krijg je een e-mail van ons, dat het pakket bijna onderweg is inclusief de track & trace. Zodra het pakketje in bezit is bij de koeriersdienst sturen zij eveneens een bericht, met een track & trace en de verwachte levertijd en -datum.
PostNL / DHL
Het merendeel van de pakketten wordt door PostNL en DHL afgeleverd bij onze Nederlandse klanten. Nadat zij je pakket hebben ontvangen en verwerkt in het sorteercentrum, zullen ze je per e-mail berichten over de aankomende levering van je pakket. Dit is meestal op de eerst volgende dag.
Het is helaas niet mogelijk om vooraf zelf een aflevertijdstip aan te geven. In het geval dat je niet thuis bent tijdens de aflevering, zal de bestelling later nogmaals bij jou worden aangeboden. Mocht je bij de tweede poging ook niet thuis zijn, dan zal er een notitie worden achtergelaten waarop vermeld staat waar je jouw bestelling kunt afhalen. Je bestelling wordt maximaal 1 week voor je bewaard.
De standaard verzendkosten bedragen €7,95 per bestelling en vanaf €100,- heb je gratis verzending.
Helaas is dit niet bij ons mogelijk.
Heb je de verkeerde bezorggegevens ingevoerd bij het afronden van je bestelling. Laat dit dan z.s.m. uiterlijk binnen 4 uur aan ons weten via de mail info@thegreenlady.nl of via onze chatbox functie.
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd.
- PostNL/DHL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus of stuurt je deze via een e-mail, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let op dat een pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.
- Budbee zal per SMS/trackinglink laten weten wat de vervolgstappen zijn.
- Extra@Home (van PostNL) stuurt je een e-mail met een bezorgkalender waarop je zelf een nieuwe bezorgdatum kan kiezen.
Dynalogic stuurt je een e-mail dat op de eerstvolgende werkdag een nieuwe bezorgpoging wordt ingepland.